sobota, 8 czerwca 2013

MUFFINY Z CZEKOLADOWYM SERCEM

Muffiny powstały w dwóch odmianach "Sercowych" i powiem wam że powstały na bazie przepisu na ZEBRĘ  --- chyba zaczynam mieć małego bzika na punckie tego przepisu :P. Pieczone były one w dwóch turach. Na początku z 1/2 składników z dodatkiem  kakao upiekłam ciasto ciemne, zrobiłam to w keksówce ( ja mam dość dużą) po upieczeniu ciasto kroiłam na ok 2 cm plasterki . Następnie powycinałam foremką serducha i zabrałam się za przygotowanie ciasta białego. gdy było już gotowe nalewałam do papilotek ok. 1/2 wysokości w przypadku serduszek kładzionych na wierzchu oraz 2/3 wysokości dla tych zatapianych 'Ukrytych' wewnątrz muffiny :).  I tak efekt był takia do dekoracji użyłam kropelek Chocodami :) :

1.) Pierwsza wersja

Muffinki z czekoladowym sercem


Muffinki z czekoladowym sercem


 2.) Druga wersja:

Muffinki z czekoladowym sercem

Muffinki z czekoladowym sercem



1 komentarz: